بهینه سازی سایت برای Cart Abandonment Recovery
افزونه بازیابی سبد خرید رها شده ووکامرس پرمیوم WooCommerce Abandoned Cart Recovery Pro سمندون
پس از اینکه راضی شدید، فقط روی دکمه “Save” کلیک کنید تا تنظیمات شما ذخیره شود. در نهایت، سوئیچ “Inactive” را به “Active” تغییر دهید تا گردش کار خودکار شما فعال شود. FunnelKit اکنون قالب را در ویرایشگر اتوماسیون خود باز میکند، جایی که میتوانید محرک، تأخیر و اقدامات گردش کار خود را ویرایش کنید. ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی مینویسم. رها کردن سبد خرید حدوداً ۷۰ درصد است در صنایع تجارت الکترونیک تصور کنید اگر بتوانید با تمرکز بر این معیار، استراتژی ارتباطی و تبلیغاتی خود را بهبود بخشید، چه درآمدی کسب خواهید کرد. این ایمیل بعد از 30 دقیقه به فردی که سبد خود را رها کرده است ارسال می شود.
حتی میتوانید با کلیک کردن روی دکمه «+» اقدامات و تأخیرهای دیگری را اضافه کنید. این استراتژی یک رویکرد بازاریابی مقرون به صرفه است که میتواند درک برند شما را تقویت کند، روابط با مشتری را تقویت کند و نرخ تبدیل شما را تا 30٪ افزایش دهد. در حقیقت، بازاریابان باهوش تجارت الکترونیک، تازه کار خود را شروع کردهاند. روش کار با این افزونه های تقریبا یکسان است که نسخه های پولی آن نیز در بسیاری از مارکت های وردپرس ایرانی به فروش میرسد. این دلایل میتونه پیچیده بودن فرایند خرید شما، شاید هنگام پرداخت درگاه پرداخت شما در اون لحظه درست عمل نکرده است یا فرد در اون لحظه متوجه شده که پول کافی برای تکمیل خرید نداره و هزاران دلیل دیگه. سپس با استفاده از این اطلاعات با مشتری تماس بگیرید، تخفیف دهید و از او بخواهید که بررسی کامل را انجام دهد.
حالا اون فرد تصمیمخیلی مهم تری رو باید بگیره و اونم اینه که خرید خودش رو نهایی کنه و بابت محصول ما پول پرداخت کنه. این آموزش استفاده از افزونه “WooCommerce Cart Abandonment Recovery” را توصیه میکند. این افزونه به شما کمک میکند پس از یک دوره زمانی خاص، ایمیلهای سبد خرید رها شده را بهطور خودکار برای مشتریان ارسال کنید و بازیابی فروش بالقوه را آسانتر میکند. در این صفحه، کالکشن افزونه سبد خرید رها شده برای ووکامرس قرار گرفته است. اگر به دنبال خرید افزونه سبد خرید رها شده هستید، اینجا میتوانید افزونههای مدنظرتان را بررسی و انتخاب کنید.
برای دستورالعملهای دقیق، به راهنمای مبتدیان ما در مورد نحوه نصب افزونه وردپرس مراجعه کنید. هنگام ساختن استراتژی ایمیل خود در کلاویو، همکاری با تعطیلات آینده را برای ایجاد استراتژیای جامعتر، موفقتر و با درآمد بهینه در نظر بگیرید. اما یک آمار خیره ای کننده ای در ایران وجود داره که میگه حدود 90 درصد خریداران سایت های ایرانی در فرایند خرید منصرف میشوند. حالا شما در نظر بگیرید که اگر این نکته را در سایت خودتون در نظر نگیرید فروش های بسیار زیادی رو از دست خواهید داد. متوجه خواهید شد که فیلدهای «Notification URL» و «Image URL» دارای متغیرهایی هستند. این تب را باز کنید و میتوانید با افزودن عنوان اعلان و پیام در اعلان شروع کنید.
آدرس ایمیل مشتری، آیتم های اضافه شده به سبد خرید، کل سبد خرید، وضعیت سبد خرید و آدرس IP. پس از ایجاد حساب کاربری، به داشبورد PushEngage منتقل میشوید، جایی که باید آدرس وب سایت و نام خود را ارائه دهید. به عنوان مثال، اگر میخواهید پیام ترک سبد خرید را یک هفته بعد ارسال کنید، میتوانید آن گزینه را از منوی کشویی انتخاب کنید. راه اندازی پیامک ترک سبد خرید ووکامرس با FunnelKit Automations ساده است. در مرحله بعد، میتوانید تأخیر دوم و سوم و ایمیلهای اقدام را برای رها کردن سبد خرید به روشی مشابه پیکربندی کنید. همچنین میتوانید تنظیمات دیگری را در اینجا پیکربندی کنید، از جمله دوره انتظار برای علامتگذاری یک سبد خرید بهعنوان قابل بازیابی، ایمیلهای فهرست سیاه و رضایت GDPR.
طبق آمار، تقریباً 70 درصد از سبدهای خرید توسط مشتریان در فروشگاههای آنلاین رها میشود. در ادامه دو افزونه سبدهای رها شده در افزونه easy digital download و افزونه ووکامرس را معرفی و بررسی خواهیم کرد. با Uncanny Automator، میتوانید در صورت تراکنش ناموفق، وضعیت محصول، کوپن، بررسی محصول و موارد دیگر، ایمیل و پیامک برای کاربران ارسال کنید. برخلاف ایمیلها یا پنجرههای بازشو، اعلانهای فشاری نیازی به جمعآوری اطلاعات کاربر اضافی مانند آدرسهای ایمیل یا شماره تلفن ندارند. این میتواند منجر به نرخهای انتخاب بیشتر برای اعلانها شود، اگرچه به این معنی است که به جزئیات تماس کاربران دسترسی نخواهید داشت. اکنون به صفحه «Add Automation» هدایت میشوید، جایی که فهرستی از الگوهای گردش کار خودکار از پیش ساخته را مشاهده خواهید کرد.
همچنین میتوانید از تگهای ادغام برای افزودن محتوای پویا مانند نام کاربر و موارد موجود در سبد خرید استفاده کنید. با استفاده از FunnelKit Automations میتوانید بدون زحمت ایمیلهای سبد خرید خودکار ووکامرس را تنظیم کنید. “CartBounty – ذخیره و بازیابی سبدهای رها شده برای WooCommerce” نرم افزار متن باز است. کاربرپسند است و میتواند فروشگاه WooCommerce شما را با بیش از 150 ابزار از جمله WPForms، Zoom Meetings، Facebook، Twilio و WhatsApp متصل کند و به شما امکان میدهد گردش کار خودکار یکپارچه ایجاد کنید. یک گردش کار خودکار شامل دنبالهای از وظایف است که پس از شروع یک رویداد خاص در وب سایت شما به طور خودکار اجرا میشوند. شما به سادگی نیاز دارید که ماشه و اقدام را ایجاد کنید، و اتوماسیون بقیه را اداره خواهد کرد.
علاوه بر ایمیلهای سبد خرید رها شده، ارسال پیامکهای ترک سبد خرید برای کاربران یک استراتژی بسیار مؤثر است. پیامهای SMS دارای نرخ باز شدن بسیار بالاتری نسبت به ایمیلها هستند و این احتمال را افزایش میدهد که ارتباطات شما به مشتریان بالقوه برسد. افزونه Abandoned Cart Lite for WooCommerce یک ابزار رایگان و کارآمد برای بازیابی سبدهای خرید رها شده است. این افزونه به شما اجازه میدهد تا مشتریان مهمان و ثبتنامشده را هدف قرار دهید و آنها را از خرید ناتمامشان آگاه کنید. همچنین، این افزونه امکان شخصیسازی ایمیلهای یادآوری را فراهم میکند. مشتریان محصولاتی را به سبد خرید اضافه میکنند، اما در نهایت خرید را کامل نمیکنند.
وقتی مشتریان برای اولین بار روی “افزودن به سبد خرید” کلیک می کنند، یک پاپ آپ ظاهر می شود، از آنها می خواهید برای تکمیل عملکرد “افزودن به سبد خرید” یک آدرس ایمیل را پر کنند. پس از دریافت ایمیل، پاپ آپ دوباره ظاهر نمی شود و کاربران می توانند به طور معمول محصولات را به سبد خرید اضافه کنند. و هنگامی که مشتری به صفحه تسویه حساب مراجعه می کند، آدرس ایمیل به طور خودکار در فرم پرداخت پر می شود. ایمیلهای سبد خرید رها شده برای یادآوری اقلامی که بدون تکمیل خرید در سبد خرید خود گذاشتهاند را به مشتریان یادآوری میکنند. این ایمیلها میتوانند با تشویق مشتریان به بازگشت به سایت و تکمیل تراکنش به بازیابی فروش از دست رفته و افزایش نرخ تبدیل کمک کنند.
با انتخاب یکی از انواع افزونه های سبد خرید رها شده مناسب فروشگاه خود، میتوانید تجربه خرید بهتری برای مشتریان ایجاد کرده و درآمد خود را بهبود بخشید. از جمله دلایلی که باعث کاهش فروش محصولات در فروشگاههای اینترنتی میشود، رهاسازی سبدهای خرید توسط مشتریان است. حل این مساله میتواند در افزایش فروش فروشگاههای آنلاین تاثیر بسزایی داشته باشد. شما باید کاربران سایت خود را ترغیب کنید تا سفارشهای معلق شده خود را تبدیل به خرید کنند. از جمله راهکارهایی که برای بازیابی خریدهای رها شده در سبد خرید وجود دارد ارسال ایمیل به مشتریانی است که فرآیند خرید خود را نیمه کاره رها کردهاند. البته موفقیت در این کار بستگی به محتوای ایمیل ارسالی از سوی شما به مشتریان دارد.
توجه داشته باشید تست محصولات در شرایط استاندارد (وردپس نصب شده فاقد افزونه های جانبی و استفاده از قالب های پیش فرض) می باشد. لرن دی ال یک رسانه محتوا محور در زمینه طراحی وب سایت و همچنین توسعه وردپرس است.که همه ابزارهای لازم برای توسعه سایت را در اختیار شما قرار میدهد. با استفاده از این افزونه می توانید برای مشتریان خودتان از طریق ایمیل پیرامون سدب خرید رها شده آنها اطلاع رسانی کنید. اکنون هنگامی که بازدیدکننده سعی میکند وب سایت وردپرس شما را ترک کند، پنجره قصد خروج نمایش داده میشود. اکنون به صفحه جدیدی هدایت خواهید شد که در آن میتوانید ماشه، اقدام و تأخیرهای این گردش کار را مشاهده کنید. گروه ایمپرزا فارسی تخصصی ترین وب سایت ترجمه و فارسی سازی قالب های وردپرس ایمپرزا و زفایر در تلاش است تا استفاده جامعه فارسی زبان را از این دو قالب پر قدرت از هر زمانی آسان تر کند.
بسیاری از مشتریان به دلایل مختلف خرید خود را نیمهکاره رها میکنند و این موضوع میتواند به کاهش درآمد و فروش منجر شود. در این مطلب از سری مطالب آموزشی وبلاگ پارس وی دی اس به نحوه تنظیم ایمیلهای سبد خرید رها شده ووکامرس (+ 3 روش جایگزین) میپردازیم. یکی از افزونه های موجود برای مدیریت سبد خرید رها شده در فروشگاه ساز ایزی دیجیتال دانلود افزونه Cart recovery for WordPress است. افزونه Recover Abandoned Cart راست چین با امکان تنظیمات سبد خرید، بازیابی سبد خرید با ایمیل خودکار، امکان ارسال ایمیل به صورت دستی و امکانات دیگر است. در این صفحه، چندین افزونه بازیابی سبد خرید ووکامرس را معرفی میکنیم که میتوانند تأثیر چشمگیری بر درآمد شما داشته باشند.
در مرحله بعد، از داشبورد وردپرس به صفحه FunnelKit Automations » Automations بروید.
آپدیت خودکار از پیشخوان وردپرس و نصب روی نامحدود سایت از ویژگیهای خرید این نوع افزونهها از مارکت وردپرس تم فور است. از بین این افراد که خرید خود را به پایان نمیرسانند و سبد خرید خود را رها میکنند عده ای زیادی ایمیل و اطلاعات تماس خود را وارد میکنند و بعد در مرحله پرداخت کار را رها میکنند. یادمان باشد که این افراد یک بار محصول ما را دیده اند و به آن علاقه دارند پس بهترین و آسان ترین بازار هدف ما خواهند بود. هنگامی که آنها یک مورد را به سبد خرید اضافه کردند و وب سایت شما را ترک کردند، یک اعلان فشار برای کاربران ارسال میکند. هنگامی که کاربران از فروشگاه آنلاین شما بازدید میکنند، اغلب شروع به اضافه کردن محصولات به سبد خرید خود میکنند، اما بسیاری از آنها انتخاب خود را قبل از تکمیل خرید خود رها میکنند. این ممکن است به دلایل مختلفی مانند هزینههای حمل و نقل بالا، کند بودن روند پرداخت یا نیاز به ایجاد حساب کاربری در وب سایت شما رخ دهد.
شاید این شاخص در تجارت الکترونیک رایجترین نباشد، اما با اقدامات درست، رها کردن مرور میتواند در افزایش درآمد بسیار مؤثر باشد. زیرا هم بینش ارزشمندی از رفتار کاربران ارائه میدهد و هم فرصت پیگیری را فراهم میکند. ✅ جهت ثبت هرگونه درخواست پشتیبانی و همچنین اخذ راهنمایی یا گزارش در مورد محصولات لطفا بر روی دکمه ثبت تیکت در زیر کلیک کنید. ✅ قابل ذکر است پشتیبانی محصولات به صورت لحظه ای نبوده و کارشناسان ما برای پاسخگویی به تیکت های احتمالی شما تا ۴۸ ساعت در روزهای غیر تعطیل فرصت دارند. لذا پس از ثبت تیکت در سیستم پشتیبانی شکیبا باشید و از ثبت تیکت های متعدد خودداری کنید. ✅ کلیه محصولات پیش از انتشار توسط کارشناسان سَمَندون بررسی شده و در صورت عدم وجود مشکل در نصب و فعالسازی منتشر می گردند.
این پلاگین، ایمیل های بازیابی را برای سبد خرید رها شده و سفارشات رها شده ارسال می کند. وقتی یک سبد خرید یا سفارشی به عنوان رها شده علامت گذاری شود، این پلاگین یک ایمیل بازیابی به آدرس ایمیلی که مشتری در پاپ آپ درخواست ایمیل پر کرده است، ارسال می کند. از آنها می خواهد که تسویه حساب را تمام کنند و در صورت لزوم کوپن ارائه می دهد. برخلاف یادآوریهای ایمیل، زمانی که بازدیدکننده مواردی را به سبد خرید خود اضافه میکند و سپس تلاش میکند تا سایت را ترک کند، پنجرههای بازشو رها کردن سبد خرید بلافاصله فعال میشوند. این تعامل فوری میتواند کاربران را تشویق کند که فوراً اقدام کنند و به ویژه مؤثر است، با پنجرههای بازشو که نرخ تبدیل بیش از 30 درصد دارند. در اینجا، باز هم، مزیت یک سیستم بازاریابی ایمیلی مانند کلیویو بسیار کاربردی است.
با این کار صفحه دیگری باز میشود که در آن لیستی از قالبهای از پیش ساخته شده توسط PushEngage را مشاهده خواهید کرد. ادامه دهید و روی دکمه «Create» در زیر الگوی «Cart Abandonment» کلیک کنید. پس از آن، حساب PushEngage خود را ایجاد کنید و جزئیات وب سایت مانند نام دامنه، صنعت، اندازه شرکت و موارد دیگر را ارائه دهید. در نهایت، سوئیچ “Inactive” را در گوشه بالا سمت راست تغییر دهید تا گردش کار خودکار فعال شود. همچنین میتوانید از تگهای ادغام برای افزودن محتوای پویا استفاده کنید.
افزونه WooCommerce Abandoned Cart Recovery Pro یک پلاگین برای بازیابی سبدهای خرید رها شده ووکامرس برای کاربران عضو و مهمانان با ارسال ایمیل بازیابی است. هنگامی که مشتری محصولی را به سبد خرید اضافه می کند اما تسویه حساب را کامل نمی کند، پس از یک زمان برنامه ریزی شده، سبد خرید به عنوان “رها شده” علامت گذاری می شود. افزونه Recover Abandoned Cart نام یکی از افزونه فروشگاهی (ووکامرسی) است که قابلیت بازیابی سبد خرید های رها شده کاربران را به وب سایت شما اضافه می کند و فروش را افزایش می دهد. افزونه WooCommerce Abandoned Cart Recovery Pro دارای ویژگی ارسال ایمیل بازیابی برای سفارش های رها شده است تا به صورت فروش سایت خود را افزایش دهید. اگر صاحب یک فروشگاه ووکامرس هستید، استفاده از افزونه سبد خرید رها شده ووکامرس میتواند یکی از بهترین راهها برای افزایش درآمد و کاهش سبدهای خرید ناتمام باشد. افزونههایی مانند WooCommerce Cart Abandonment Recovery و Retainful ابزارهایی کاربردی و موثر هستند که به شما در بازیابی سبدهای رها شده کمک میکنند.
همچنین شما میتوانید تخفیفهایی ویژه به مشتریان ارائه دهید تا انگیزه آنها برای بازگشت بیشتر شود. افزونه WooCommerce Cart Abandonment Recovery به فروشگاه شما ابزاری را اضافه خواهد کرد که به وسیله آن میتوانید به بازیابی خریدهای رها شده در سبد خرید بپردازید. با ارسال ایمیل سفارشی به صورت خودکار یا دستی مشتریان خود را به ادامه فرآیند خرید قبلی تشویق کنید. برای این منظور همانطور که گفتیم کوپنها و یا تخفیفات دیگری برای آنها در نظر بگیرید.بیصبرانه منتظر پیشنهادات و نظرات شما عزیزان هستیم. سلام وقت بخیر.قربان متاسفانه به دلیل قوانین راست چین امکان پذیر نیست. موردی که باید مد نظر داشته باشید این هستش که افزونه بر اساس ایمیلی که برای کاربر ثبت شده عمل میکنه.
در نهایت، روی دکمه «Activate Autoresponder» کلیک کنید تا تنظیمات شما ذخیره شود. در نهایت، از بالا به برگه «Publish» بروید و روی دکمه «Publish» کلیک کنید تا تنظیمات شما ذخیره شود. پس از آن، میتوانید نوع دستگاهی را انتخاب کنید که پنجره بازشو در آن نمایش داده شود و حساسیت آن را پیکربندی کنید. با این کار صفحه ساز OptinMonster باز میشود، جایی که یک پیش نمایش بازشو در سمت راست با بلوکهایی در ستون سمت چپ مشاهده خواهید کرد. با این کار ویرایشگر اتوماسیون روی صفحه نمایش باز میشود که در آنجا باید روی دکمه «Select Trigger» کلیک کنید. در مرحله بعد، به مرحله «Action» در گردش کار بروید و روی آن کلیک کنید تا درخواست باز شود.
البته، ترک سایت تنها یکی از مراحل قیف فروش است که کاربران ممکن است در آن جا رها کنند. شاید تمرکز بر روی مورد محبوبتر، یعنی … رها کردن سبد خرید رها کردن سبد خرید توسط مشتریان آنلاین، زمانی که محصولاتی را به سبد خرید خود اضافه میکنند اما خرید را نهایی نمیکنند. افزونه YITH WooCommerce Recover Abandoned Cart یکی دیگر از ابزارهای قدرتمند برای بازیابی سبد خرید است. با این افزونه میتوانید ایمیلهای شخصیسازی شده ارسال کنید و از کوپنهای تخفیف برای جذب مشتریان استفاده کنید. این افزونه از رابط کاربری ساده و کاربرپسند بهره میبرد که کار با آن را برای هر مدیر فروشگاه آسان میکند. برای بازیابی خریدهای رها شده در سبد خرید، ابتدا افزونه WooCommerce Cart Abandonment Recovery را از انتهای این آموزش دریافت و در سایت خود نصب کنید.
یکی از ابزارهای مؤثر در این زمینه، راهاندازی ایمیلهای یادآوری برای سبد خرید رها شده است که میتواند نقش بسزایی در افزایش نرخ تبدیل فروش ایفا کند. توصیه میکنیم به عنوان روشی مؤثر برای کاهش رها شدن سبد خرید، پنجرههای بازشو سبد خرید رها شده را در وب سایت خود پیاده سازی کنید. در این مقاله، شما را در فرآیند راه اندازی آسان ایمیلهای سبد خرید در ووکامرس راهنمایی میکنیم. علاوه بر این، ما استراتژیهای مختلفی را برای رسیدن به این مشتریان و افزایش فروش بررسی خواهیم کرد. سپس تنظیمات این تب را ذخیره کنید تا به سراغ ساخت یک ایمیل سفارشی برای ارسال به کاربران جهت بازیابی سبد خرید در ووکامرس برویم.
افزونههای مختلفی برای ووکامرس وجود دارد که این کار را آسان نموده و به فروشگاهها اجازه میدهد تا با شخصیسازی پیامها و زمانبندی ارسال ایمیلها، برندسازی و ارتباط بهتری با مشتریان خود برقرار کنند. در این مقاله، به بررسی مراحل تنظیم و راهاندازی ایمیلهای سبد خرید رها شده در ووکامرس خواهیم پرداخت و به تأثیرات مثبت این روش بر افزایش فروش و رضایت مشتریان خواهیم پرداخت. هنگام طراحی فرایند بازیابی سبدهای خرید رهاشده، پیشفعالانه بر این پیامها تمرکز کنید. مثلاً، اولین اقدام میتواند یک یادآوری ساده و/یا شامل اثبات اجتماعی باشد، سپس برای کسانی که به ایمیل اول پاسخ نمیدهند، کوپن تخفیف ارائه شود. ارسال رایگان میتواند آخرین تلاش برای تبدیل مشتریانی باشد که سبد خرید خود را رها کردهاند.
“CartBounty – ذخیره و بازیابی سبدهای رها شده برای WooCommerce” به 23 زبان ترجمه شده است. این افزونه فقط یادآور برای کاربر ایمیل میکنه و کل اطلاعات سبد خرید رو ایمیل نمیکنه. اکنون، مشتریانی که سبد خرید خود را رها میکنند، یک اعلان پوش نوتیفیکیشن ترک سبد خرید ارسال میشود. هنگامی که کاربر این اعلان را میبیند، تصویر محصولی را که به سبد خرید خود اضافه کرده است نیز در قسمت تصویر میبیند، در حالی که آدرس اینترنتی اعلان او را به صفحه پرداخت هدایت میکند. در اینجا میتوانید زمان ارسال پیامک سبد خرید رها شده را تنظیم کنید. از اینجا میتوانید موضوع و متن ایمیل ترک سبد خرید را که میخواهید برای کاربران خود ارسال کنید تغییر دهید.
این افزونه به شما امکان میدهد تا دادههای مشتریان را جمعآوری کرده و ایمیلهای هدفمندی برای بازیابی سبد خرید ارسال کنید. به دلایل مختلفی کاربران از ادامه فرآیند خرید، انصراف میدهند و سبد خرید محصولات خود را رها میکنند. در این ایمیلها میتوانید کدهای تخفیف و کوپنهایی را برای مشتریان جهت تشویق به ادامه خرید، ارسال کنید. این دلایل میتواند به خاطر عدم وجود کالاهای سفارش داده شده در انبار، فراموشی و یا قطع ارتباط اینترنتی و… باشد. یکی از بهترین افزونهها برای بازیابی سبدهای خرید رها شده، WooCommerce Cart Abandonment Recovery است. این افزونه بهطور خودکار ایمیلهای یادآوری ارسال میکند تا مشتریان را ترغیب به تکمیل خرید کنند.
پس از فعالسازی، گزینه تنظیمات این افزونه به زیرمجموعه “ووکامرس” در پنل مدیریتی اضافه میشود.برای انجام تنظیمات روی Cart Abandonment در زیرمجموعه ووکامرس در پنل مدیریت وردپرس کلیک کنید. علاوه بر این، ایجاد ایمیلهای سبد خرید رها شده مؤثر شامل ایجاد تعادل بین زبان متقاعدکننده با گامهای عملی است. شامل مشوقهایی مانند تخفیف یا پیشنهادات با زمان محدود میتواند انگیزه بیشتری برای مشتریان برای تکمیل خرید خود ایجاد کند. راهاندازی ایمیلهای سبد خرید رها شده با استفاده از ووکامرس یک استراتژی حیاتی برای مشاغل تجارت الکترونیکی است که به دنبال بازیابی فروش از دست رفته هستند. این ایمیلها به عنوان یک یادآوری ملایم برای مشتریانی است که کالاهایی را بدون تکمیل خرید در سبد خرید خود جا گذاشتهاند.
این پیامها برای کاربرانی که فروشگاه آنلاین شما را ترک کردهاند در مرورگر ظاهر میشود. این شما را به صفحه «Add Automation» میبرد، جایی که میتوانید از قالبهای از پیش ساخته شده با نمونههای ایمیل سبد خرید رها شده و گردش کار انتخاب کنید. تا زمانی که به FunnelKit Automations اجازه ندهید سبدهای محصولات موجود در وب سایت شما را ردیابی کند، نمیتوانید یک گردش کار خودکار را برای سبدهای رها شده اجرا کنید. در سیستمی مانند کلاویو ایجاد بخش رهاشدگان مرور وبسایت در بین کاربران، نسبتا ساده است. با اتصال سیستم به وبسایتتان، میتوانید بخشهای مختلفی از رهاشدگان مرور را ایجاد کنید؛ از جمله خریداران جدید تا مشتریان وفادار که پیش از خرید، چندین بار صفحه محصول خاصی را مشاهده کردهاند.
با خرید این محصول، برای همیشه به آپدیت های آن دسترسی خواهید داشت، اما پیشنهاد ما به شما عضویت ویژه میباشد. با استفاده از روشهای زیر میتوانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. همه اینها را میتوان به راحتی با استفاده از Uncanny Automator، افزونه پیشرو اتوماسیون وردپرس در دسترس انجام داد. در مرحله بعد، باید روی دکمه «Activate Triggered Campaign» کلیک کنید. پس از پیکربندی این تنظیمات، از بالا به تب «Trigger Settings» بروید. هنگامی که این کار را انجام دادید، از داشبورد PushEngage به صفحه Campaign » Triggered Campaign مراجعه کنید.
خرید دوره آموزش سئو کلاه خاکستری